MARKETING
INTERNET MAKRETING
SVAKI MARKETING JE DOBAR MARKETING!!!
ZATO VAM PREDSTAVLJAMO 5 RAZLOGA ZASTO SE OGLASITI NA RADIJU ?
1. Radio pruža efikasno obracanje ciljnoj grupi.
Preko radija, obracanje ciljnoj grupi je efikasnije jer razlicite radio stanice privlace razlicite slušaoce. Ovo omogucava oglašavacu da se selektivno obraca grupama koje ga najviše interesuju. Pored toga, zbog karakteristicne teritorijalne pokrivenosti koju jedna radio stanica ima, brendovi mogu efikasnije da usmjere svoje aktivnosti na kljucne tržišne oblasti.
2. Radio uvijek stiže do ljudi tamo gde drugi mediji ne mogu.
Vecina radio slušalaca uz slušanje radija radi i nešto drugo. Ovo znaci da reklama stiže do njih i kada su na putu do posla, i dok surfuju internetom, i pre izlaska petkom uvece itd.
Danas, kada se radio sluša preko mobilnih telefona, MP3 plejera i interneta, snaga radio reklame je višestruko uvecana. Istraživanja pokazuju da ce se slušalac mnogo lakše sjetiti reklame koju može da poveže sa nekom svojom drugom aktivnošcu nego u suprotnom slucaju.
3. Radio reklame se najcesce izbjegavaju.
Istraživanja pokazuju da je na radiju, kao i u bioskopu, reklamu najteže izbjeci – slušaoci rijetko mijenjaju stanice, te ce svaka relevantna, kreativna ili intrigantna poruka do njih i stici. 78% ljudi utišava TV ili mjenja kanal kada pocnu reklame, dok radio stanicu mjenja svega 16%.
4. Radio stvara hitove!
Kao što uspešna stanica od pjesme može da napravi hit cestim ponavljanjem – to može uciniti i sa brendom koji promoviše! Radio upravo to i cini – reklame se najcešce ponavljaju na ovom mediju, a kao drugi razlog navodi se broj sati koje slušaoci provode uz radio – više od 14 sati nedeljno.
5. Radio je “prijatelj”.
Od svih medija, ljudi imaju “najemotivniji” odnos sa omiljenom radio stanicom. Radio format kakav je Radio VIHOR, sluša se da bi motivisao, popravio raspoloženje, pobedio dosadu. Radio se doživljava prisno i “prijateljski” i ovo je vrlo vredan koncept za svakog potencijalnog oglašivaca. Još veci efekat radio reklama ima kada probije okvire klasicnog reklamiranja i pojaca se promocijama ili sponzorstvima.